Wednesday 24 September 2014

Lake + Forest

Kolejna porcja zdjęć znad jeziora, tym razem w doborowym towarzystwie Ali :*

Ciesze się, że udało nam się razem wyskoczyć, bo ostatnim razem widziałyśmy się rok temu. Na szczęście jak się ma tak świetnych znajomych jak Ala to nie ważne czy rozmawiało się tydzień, miesiąc czy właśnie rok temu, bo od razu znajdujemy wspólny język.

W sumie ostatni czas obfitował w wiele spotkań dla mnie i bardzo się z tego cieszę. A  mówię to ja, zagorzała samotniczka ;)

Mam nadzieję, ze takich wspomnień jak to będzie jak najwięcej.

Przy okazji znalazłyśmy też parę grzybów w lesie, teraz nie pamiętam jakich, bo się na nich nie znam, ale najlepsze było to, ze poszłyśmy po prostu na spacer, bez nożyka, koszyczka. Na szczęście miałam ze sobą aparat i torbę, a w niej wszystko czego potrzebowałam, oprócz nożyka niestety, ale od czego ma się długie i ostre paznokcie, nie? :P Od tego momentu uważam, że scyzoryk w każdej torbie/torebce to podstawa przetrwania :)

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...